Наука та технологіїЗнахідка

Вчені виявили останки найбільших динозаврів на планеті

17:30 20 лис 2020.  950Читайте на: УКРРУС

Тварина мала міцний скелет, чотири потужних кінцівки і довгу шию.

В Аргентині вчені виявили останки нового виду гігантських динозаврів. Найбільші представники зауроподів мешкали на древній Землі, вони еволюціонували і розплодилися завдяки глобальному потеплінню.

Динозаври стали найбільшими істотами на планеті через теплий клімат, зауроподи мали масивний тулуб довжиною 15-25 метрів. Найбільші представники цього виду, що жили на древній Землі, мали дову шию і мініатюрну голову, при цьому вони були травоїдними. Гігантський зріст тварин забезпечував їм можливість харчуватися листям з крон дерев, в тому числі високих. Вчені, що виявили останки гігантського динозавра, заявляють, що тварина мала міцний скелет, чотири потужних кінцівки і довгу шию. Даний вид назвали Bagualia alba, його представників слід вважати найбільшими тваринами древньої планети.

Підписуйтеcь на наш Telegram-канал Lenta.UA - ЄДИНІ незалежні новини про події в Україні та світі

Виверження вулканів забезпечили зміни ландшафту, різко зросла кількість вічнозелених хвойних дерев. Названий динозавр мав сильні зуби і поглинав листя, дрібні і великі гілки, ставши домінуючим видом травоїдних динозаврів.

Автор дослідження Пол Дієго розповів, що фахівці проаналізували понад 100 кісток, знайдених в пустельній зоні Аргентини. В ході їх вивчення вони зробили висновок, що волога погода і висока температура навколишнього середовища забезпечили процвітання рослинності, створивши динозаврам достаток їжі. Сліди вивержень вулканів, що викликали глобальне потепління, виявлені в Південній Африці і Південній Америці.

Зображення: wikipedia.org