Наука та технологіїРозгадка

Таємницю знайденого в лісі США загадкового об’єкта з космосу вдалося розгадати

01:30 02 чер 2024.  208Читайте на: УКРРУС

Обвуглену металеву панель шириною близько метра, з якої стирчало розпатлане вуглеволокно, виявили у травні.

Астрофізику Джонатану Макдауеллу вдалося ідентифікувати загадковий об'єкт, який наприкінці травня знайшли в американському лісі. Про це повідомляє видання Daily Mail.

Обвуглену металеву панель шириною близько метра, з якої стирчало розпатлане вуглеволокно, виявили на лісовій стежці в штаті Північна Кароліна. Знахідку здійснив працівник розташованого поряд глемпінгу – туристичного табору категорії люкс.

Підписуйтеcь на наш Telegram-канал Lenta.UA - ЄДИНІ незалежні новини про події в Україні та світі

Розгадати цю таємницю вдалося лише Макдауеллу, до якого Daily Mail звернулося за коментарем. Експерт припустив, що об'єкт впав з космосу і є уламком вантажного блоку космічного корабля Crew Dragon, який виробляє компанія Ілона Маска SpaceX.

За словами Макдауелла, два подібні уламки виявили в Канаді та Австралії. Траєкторії падіння всіх трьох об'єктів вписуються у його гіпотезу. При цьому зв'язок канадського та австралійського уламку з Crew Dragon уже підтверджено.

Усього кожен із багаторазових кораблів Crew Dragon розрахований на 15 польотів. На сьогодні SpaceX має в своєму розпорядженні чотири пілотовані кораблі і планує побудувати ще один, який здійснить свій перший політ у 2025 році. У компанії впевнені, що це буде останнім побудованим Crew Dragon, оскільки п'яти таких кораблів достатньо для забезпечення потреб НАСА.

Фото: WMTW Channal 8