Наука та технологіїДослідження

Археологи виявили «космічну» карту зниклої цивілізації

14:59 04 лют 2020.  1159Читайте на: УКРРУС

Там же знаходилися поселення доколумбової цивілізації пуебло.

Польські археологи з Ягеллонського університету вивчили наскальні малюнки, виявлені в каньйонах між штатами Колорадо і Юта в США, і прийшли до дивних висновків. Виявилося, що зображення на скелях, зроблені корінними жителями Америки більше 800 років тому, пов'язані з астрономічними спостереженнями.

Вчені вважають, що наскальний живопис належить культурним поселенням доколумбової цивілізації пуебло. Від цієї зниклої цивілізації збереглися унікальні споруди. Більше ніхто в Північній Америці не будував такі будинки. Залишилося безліч наскальних малюнків, які до останнього часу дослідники не могли розшифрувати.

Підписуйтеcь на наш Telegram-канал Lenta.UA - ЄДИНІ незалежні новини про події в Україні та світі

Археологи прийшли до висновку, що зображення на стінах допомагали древнім народам визначати важливі астрономічні події такі як літне і зимове сонцестояння, а також весняне й осіннє рівнодення.

На древній «карті» нанесені три різні спіралі і кілька дрібних елементів, що складаються з прямокутних орнаментів і численних заглиблень. Спостереження показали, що під час зимового сонцестояння сонячні промені переміщаються по всій панелі, чого немає в іншу пору року. Подібні явища помічені і в період весняного рівнодення.

«Взаємодія світла і тіні, а також рух сонячних променів по всій панелі стають видні за деякий час до зимового сонцестояння, а також через кілька тижнів після. В решту року ми не спостерігали цього явища », - розповів доктор Палонка.

Вчені вважають, що народ пуебло використовував ці спіралі в якості своєрідного календаря. Для нащадків древнього народу літне і зимове сонцестояння як і раніше мають велике релігійне значення.